Fitu lelei o fetilaisa Organic

O le taua vaega o le Organic Fertilizer o le faʻaleleia o le eleele mea toto, faʻaleleia le tino ma vailaʻau o le eleele, faʻaleleia le agavaʻa o le faʻasaoina o le suavai ma faʻasao, ma fesoasoani i faʻatoʻaga faʻateleina le faʻatupuina ma faʻatele tupe maua.

Lelei 1Fetilaisa faatulagaina oufaʻamaonia le lafulemu o le eleele

Mataupu silisili: O elemeni lolomi i le eleele e le mafai ona faʻaulu saʻo e fua o faʻatoaga, ma o le metabolites o microorganisms mafai ona faʻavaivaia nei vaega elemeni ma liua i latou i ni meaʻai e mafai ona tuʻuina saʻo ma faʻaaoga e faʻatoʻaga.

I luga o le faʻavae o le faʻateleina o meaola, o meaola o meaola e avea ai le eleele ma faʻalautelega lelei ma sili atu ona fesoasoani i le lelei maua mai o le suavai.

O le eleele na faʻaogaina le fetilaisa o meaola o le a faʻateleina le gaugau ma lafulemu.

Lelei 2 : Faʻalaʻila totoina faʻalauteleina gaoioiga microbial

Mataupu silisili: E mafai ona faʻateleina le microorganism i le palapala i le tele o meaola, aemaise lava le aoga o meaola, e mafai ona faʻaleagaina le mea toto i le palapala, faʻamalolo le palapala, faʻateleina le palapala ma le vai, ma faʻateʻa le faʻalavelave o le eleele.

E mafai foi e le fetilaisa Organic ona taofiofia le toe gaosia o siama faʻamaʻi ma faʻaleleia le teteʻeina o faʻatoaga.

Lelei 3 : Faʻaletino fetilaisa maua ai tuʻufaʻatasia meaʻai ma faʻaleagaina o mamafa mamafa uamea i le palapala

Mataupu silisili: O le faʻalauteleina o totoga o loʻo i ai le tele o mea aoga, o elemeni, suka, ma isi, ma mafai ai ona faʻasaʻoloto le karaponi taiokisone mo le fotosinifesi.

O loʻo iai foi le faʻalauteleina o totoga i le nitrogen, phosphorus ma le potassium, e mafai ona maua ai ni meaʻai eseese mo mea toto.

E le gata i lea, e mafai e le fetilaisa faʻaletino ona mitiia le mamafa o uʻamea uʻamea o le palapala ma faʻaititia lelei le afaina.

Lelei 4: Faʻalautele toto faʻalauteleina le teteʻeina o faʻatoʻaga

Mataupu silisili: Ole faʻalauteleina o meaola e mafai ona faʻaleleia le teteʻeina o faʻatoʻaga ma faʻaititia ai le tutupu o faʻamaʻi.

I le taimi lava e tasi, o le eleele faʻamamago, o le ola siʻosiʻomaga o aʻa faiga ua faʻaleleia, o le aʻa tuputupu ae ua faʻalauiloaina ma le mafai gofie vai o faʻatoʻaga mafai ona faʻaleleia.

Lelei 5: Faʻalautele toto e faʻaleleia le saogalemu o meaʻai

Mataupu silisili: O vailaʻau o loʻo i totonu o meaola faʻalaila e leai se afaina, leai ni mea oona ma leai ni mea leaga, e maua ai foi le saogalemu mo le saogalemu ma le meamata taumafa, ma faʻaititia ai le afaina o mamafa uʻamea i tino o tagata.

Lelei 6 .: Faʻatau fetilaisa faʻateleina fua o faʻatoaga

Mataupu silisili: Ole metotia na gaosia e meaola niniʻi aoga i meaola faʻalafua e mafai ona faʻalauteleina le ola aʻe o fualaʻau, ma faʻamalosia foi le fuga ma le fualaʻau e faʻatulaga ai fua, faʻateleina ai fua o faʻatoaga ma ausia le aʻafiaga o le faʻateleina o fua ma faʻateleina tupe maua.

Lelei 7: Faʻalaʻila totoina e faʻaititia ai le leiloa o meaʻai

Mataupu silisili 1: E mafai ona faʻateleina le mafai ona faʻaleleia le suavai i le eleele ma faʻasao le fetilaisa, faʻaleleia atili le fausaga o le eleele, ma faʻaititia ai le leiloa o meaʻai, ma meaola ninii aoga e mafai ona aveʻese ai le phosphorous ma le potassium, ma faʻaleleia atili ai le faʻaaogaina lelei o le faʻaleleiʻilaila.

Mataupu silisili 2: I le lumanaʻi, faʻatasi ai ma le atinaʻeina o faʻatoʻaga faʻatoʻaga, o le a faʻalauteleina le faʻalauteleina o le toto, faʻaitiitia lelei ai tau o faʻatoʻaga ma faʻaitiitia ai le faʻaleagaina o le siosiomaga.


Taimi Post: Me-06-2021